Een handyman op locatie, gebouwbeheerder of receptioniste? Wij nemen uw taken uit handen!

Voor elke taak een passende medewerker

Door de steeds grotere vraag van opdrachtgevers hebben we het dienstenpakket uitgebreid met  aanbod van receptionistes, hostesses en allround hospitality medewerkers.

Blijven er werkzaamheden liggen, omdat het niet behoort tot het takenpakket van de werknemers? Geen zorgen! We bieden u onze gastvrije medewerkers waarmee we u kunnen ontzorgen. U wilt tenslotte de kostbare tijd van u en uw medewerkers vooral richten op primaire taken.

Door onze ruime ervaring van bijna 100 jaar, kunnen we een diensten aanbieden die afgestemd zijn op uw wensen. Vertrouwde service, kwaliteit en continuïteit staat bij ons hoog in het vaandel. Bespreek uw (maatwerk)wensen daarom vooral met ons.

Onze hospitality diensten:

Maak eenvoudig een afspraak

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken? Mail naar info@nieuwlevengroep.nl, bel 020 – 623 96 09 of vraag  vrijblijvend een offerte op maat aan via ons aanvraagformulier.

Laat je bedrijf uitblinken!

Wij zijn trots op onze opdrachtgevers! Samen met onze werkwijze vanuit vakkennis, efficiëntie en ontzorging bepalen zij al bijna 100 jaar ons succes!

Samen met onze vakkennis en efficiënte werkwijze, bepalen onze opdrachtgevers al bijna 100 jaar ons succes!