Calamiteitenservice

Wij nemen je zoveel mogelijk werk en zorgen uit handen.

Wat er ook gebeurt, onze calamiteitenservice staat 24/7 voor je klaar

Je denkt er liever niet aan, maar er kan altijd iets onverwachts gebeuren, zoals een brand, storm, overstroming, inbraak, bedrijfsongeval of uit de hand gelopen personeelsfeest. Zo’n gebeurtenis kan een grote impact hebben op je organisatie. Dan is het fijn om te weten dat wij dag en nacht een team met specialisten hebben klaarstaan, die je kunnen helpen.

Onze calamiteitenspecialisten zijn in staat om de situatie razendsnel en vakkundig te beoordelen en te bepalen wat nodig is om de locatie weer bruikbaar te maken. Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat instabiel geworden bouwkundige structuren gestut moeten worden of dat gevaarlijke stoffen verwijderd moeten worden. Ook geven ze advies over het voorkomen van verdere schade. Vervolgens gaan ze aan de slag met het verwijderen van beschadigde meubels en materialen, het schoonmaken en desinfecteren van de locatie en eventuele herstelwerkzaamheden.

Kortom, wij nemen je zoveel mogelijk werk en zorgen uit handen. Zodat jij je kunt richten op de continuïteit van je bedrijfsvoering en het managen van de situatie richting klanten en medewerkers.

Wil je meer weten of direct de hulp van ons calamiteitenteam inschakelen? Wij zitten voor je klaar!

Een doeltreffend resultaat en ook

Specialisten die meedenken en doen
Snel weer veilig
aan het werk
Uitgerust met de nieuwste machines en materialen
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22