Sanitaire voorzieningen

Het regelen, bijhouden, controleren en tijdig vervangen van sanitaire voorzieningen.

Van zeepdispensers tot toiletpapier en meer. Alle sanitaire voorzieningen goed geregeld

Voor een goede hygiëne op het werk zijn sanitaire voorzieningen onmisbaar. Of het nu gaat om toiletpapier, handhygiëne, droogdoeken, toiletborstel, luchtverfrissing of dameshygiëne, het moet gewoon goed geregeld zijn. We verwachten immers allemaal dat we dagelijks een schoon en verzorgd toilet binnenstappen. Dat geldt natuurlijk ook voor eventuele kleedruimtes of douches.

Het regelen, bijhouden, controleren en tijdig vervangen van sanitaire voorzieningen is echter een flinke taak. Een taak die wij met plezier uit handen nemen, zodat jij er geen omkijken meer naar hebt. Naast de reguliere schoonmaak zorgen wij ervoor dat alle sanitaire producten, voorzieningen en benodigdheden aanwezig en beschikbaar zijn. Zo hoeft niemand mis te grijpen en blijft de hygiëne gewaarborgd.

Ook laten we graag zien dat een goede hygiëne, positieve beleving en gezonde toekomst hand in hand gaan. Zo adviseren we over moderne duurzame oplossingen en de besparing van water, grondstoffen en energie. Zo verklein je zelfs met sanitaire voorzieningen je ecologische voetafdruk als organisatie.

Wil je meer weten over sanitaire voorzieningen of een passend en duurzaam advies over de inrichting van je sanitaire ruimtes? Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Een goed verzorgd resultaat en ook

Gratis aanvulling direct in de werkkast
Duurzame oplossingen met een luxe uitstraling
Betrouwbare en representatieve medewerkers
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22