Veiligheid & Toegankelijkheid

We houden jouw terrein en gebouw veilig en toegankelijk

Houd je terrein en gebouw onder alle omstandigheden veilig en toegankelijk

Natuurlijk wil je dat jouw terrein en gebouw goed begaanbaar en toegankelijk zijn voor medewerkers en bezoekers. Het is zelfs wettelijk verplicht. Je kunt hierbij denken aan goed werkende verlichting, een duidelijk herkenbare toegangsdeur die iedereen kan gebruiken en parkeerplekken voor mindervaliden.

Daarnaast is het belangrijk dat obstakels zo snel mogelijk verwijderd worden, bijvoorbeeld na een grote storm. Ook sneeuw en gladheid kunnen een belemmering vormen voor de toegankelijkheid en veiligheid van je (parkeer)terrein, wandelpaden en entree.

Daarom bieden wij gedurende de wintermaanden gladheidsbestrijding aan. We houden het volledige terrein sneeuw- en ijsvrij en strooien bij verwachte vorst of sneeuwval. Dit doen we op effectieve wijze met hoogwaardige methoden en machines. Daarnaast besteden we aandacht aan een prettige entree door de schoonmaak en eventuele vervanging van schoonloopmatten. Zo voorkomen we valpartijen en houden we de rest van het gebouw ook schoon en veilig.

Afhankelijk van de gemaakte afspraken voeren we deze dienstverlening uit op afroep of op eigen initiatief.

Wil je meer weten over het veilig en toegankelijk houden van je terrein en gebouw of heb je wensen met betrekking tot gladheidsbestrijding? Tijdens een vrijblijvend gesprek vertellen we je graag meer.

Een veilig resultaat en ook

Effectief en snel voor zo min mogelijk overlast
Levering van strooizout en hulpmaterialen
Betrouwbare en representatieve medewerkers
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22