Glasbewassing

Van laag- tot hoogbouw onze glazenwassers zorgen voor een streeploos resultaat voor elk bedrijfsgebouw.

Professionele en effectieve glasbewassing voor een representatieve uitstraling

Schone ramen dragen bij aan een representatieve uitstraling van je bedrijfspand, kantoor of gebouw. Bovendien verlengt regelmatige glasbewassing de levensduur van je ramen en kozijnen. Tegelijkertijd is het echt een vak apart. Een vak dat onze goed opgeleide glazenwassers tot in de puntjes verstaan.

Niet voor niets controleert de wetgever streng op de vakbekwaamheid en diploma’s van glazenwassers. Een goede zaak vinden wij. Zo weet je als opdrachtgever en opdrachtnemer zeker dat de werkzaamheden goed en veilig worden uitgevoerd. Bij Nieuw Leven Facility groep hebben we een professioneel team van glazenwassers die hun kennis en kunde voortdurend op peil houden.

Van kleine panden tot omvangrijke gebouwen en van laagbouw tot hoogbouw, ieder gebouw is anders en vraagt om een eigen aanpak. Alleen al qua bereikbaarheid van de ramen en bijbehorende arbowetgeving, moeten de werkwijze, materialen en hulpmiddelen afgestemd worden op de locatie en omstandigheden. Vanaf de grond maken we gebruik van een trap of telescoopsysteem. Voor hoger gelegen ramen en gevels gebruiken we professionele hoogwerkers of de aanwezige gevelinstallaties.

Wil je de glasbewassing van jouw pand uit handen geven aan onze experts? Of liever eerst vrijblijvend van gedachten wisselen? Dat kan! Neem gerust contact op voor meer informatie.

Een perfect resultaat en ook

Alle benodigde vakdiploma’s en keurmerken
Milieuvriendelijke producten
Eigen hoogwerkers en bereikbaarheids
-materialen
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22