Specialistische reiniging

Wij ontzorgen je graag op het gebied van tapijtreiniging, vloeronderhoud of dieptereiniging.

Om je zo veel mogelijk te ontzorgen, helpen wij je graag met specialistische reiniging

Sommige schoonmaakklussen vragen om een specialistische en grondige aanpak. Denk aan tapijtreiniging, vloeronderhoud, meubelreiniging of een dieptereiniging van bijvoorbeeld algemene ruimtes, kantoren, sanitaire ruimtes, keukens, productieruimtes, kleedkamers en praktijkruimtes.

Juist op plekken waar hard wordt gewerkt en hygiëne belangrijk is, hoopt onzichtbaar vuil zich snel op. Door periodiek specialistische dieptereiniging in te zetten, krijgen hardnekkige vervuiling, schimmels, bacteriën en nare geuren geen kans. Vloeren, plafonds, wanden, meubels, sanitair en andere oppervlakken maken we grondig schoon. Heb je wensen met betrekking tot het reinigen van (kostbare) objecten, machines of apparatuur? Alles is bespreekbaar. Ons specialistisch reinigingsteam kan dankzij uitgebreide kennis en ervaring elke uitdaging en situatie aan.

Het reinigen en onderhouden van vloeren en tapijten valt ook onder specialistische reiniging. Deze service voeren we voor veel van onze opdrachtgevers uit. Niet alleen vanuit hygiënisch oogpunt, maar ook omdat een schone, goed onderhouden vloer bijdraagt aan een prettige en gastvrije werkomgeving. Van tapijt tot houten vloeren, natuursteen, pvc en linoleum, ons specialistisch reinigingsteam kan elke vloer reinigen en onderhouden. Dit doen zij met milieuverantwoorde middelen en materialen met een hoge reinigingskracht.

Heb jij specifieke reinigingswensen die niet onder regulier schoonmaakonderhoud vallen? We nemen graag de mogelijkheden met je door.

Een professioneel resultaat en ook

Advies op maat en specialistische uitvoering
Milieuverantwoorde middelen met hoge reinigingskracht
Betrouwbare en representatieve medewerkers
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22