Vastgoedservices

Bij Nieuw Leven Facility Groep kun je een compleet dienstenpakket aan vastgoedservices afnemen.

Voorkom achterstallig onderhoud met onze vastgoedservices

Ben je in het bezit van vastgoed? Dan hoeven wij je niet te vertellen hoe belangrijk goed onderhoud is. Dat geldt voor panden die in gebruik zijn, maar zeker ook voor leegstaande panden. Zonder goed onderhoud gaat de kwaliteit van een gebouw op den duur onherroepelijk achteruit. Bij leegstaande panden ligt bovendien het risico van schimmelvorming en legionella op de loer. Dit wil je natuurlijk te allen tijde voorkomen.

Bij Nieuw Leven Facility Groep kun je daarom een compleet dienstenpakket aan vastgoedservices afnemen. Van schoonmaakwerkzaamheden en kleine reparaties tot preventief en periodiek onderhoud. Ook het monteren en demonteren van meubels en andere goederen behoort tot de mogelijkheden.

Vind je het daarnaast prettig dat een deskundige regelmatig een (leegstaand) pand inspecteert? Dan kun je één van onze ervaren collega’s inschakelen. Zo weet je zeker dat je panden hun waarde behouden en blijvend representatief ogen voor potentiële huurders of kopers.

Heb je als vastgoedeigenaar interesse in onze vastgoedservices? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs voor een voorstel op maat.

Een kwalitatief resultaat en ook

Een full service dienstenpakket op maat
Tijd- en kostenbesparing
Betrouwbare en representatieve medewerkers
Fase 1

Kennismaking en inventarisatie

We geloven dat een sterk partnership start met de juiste klik. Daarom nemen we de tijd om jou en je organisatie goed te leren kennen. En omgekeerd mag je ons natuurlijk ook het hemd van het lijf vragen. Figuurlijk gesproken dan.
Fase 2

Ons voorstel voor jou

Zodra we al jullie wensen in kaart hebben gebracht, vertalen we dit naar een passend voorstel. Compleet met heldere afspraken en een duidelijk financieel plaatje per ruimte of locatie. Op- en afschalen naar behoefte is op deze manier geen probleem.
Fase 3

Aan de slag!

Een enthousiast team van deskundige medewerkers gaat op de afgesproken tijden op jouw locatie(s) aan de slag. Dit doen zij volgens de gemaakte afspraken en met oog voor kwaliteit. Eén van onze rayonleiders is regelmatig aanwezig om alles in goede banen te leiden.
Fase 4

Controle en bijscholing

Kwaliteit, betrouwbaarheid en continue verbetering staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom voeren we doorlopend kwaliteitscontroles uit. Ook investeren we in het bijhouden van vakkennis en het opleiden van onze medewerkers. Zo houden we de werkzaamheden op niveau.
Fase 5

Persoonlijk contact

Korte lijnen en persoonlijk contact zorgen voor een succesvolle samenwerking. Daarom evalueren we regelmatig samen de kwaliteit van de dienstverlening én zijn we altijd bereikbaar voor vragen, suggesties of overleg.

Benieuwd wat wij voor u kunnen doen?

Ons team zit klaar om al je vragen te beantwoorden. Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoofdkantoor Diemen

Sniep 47
1112 AC Diemen
020 – 623 96 09

Kantoor Blaricum

Deltazijde 16B
1261 ZM Blaricum
035 – 203 31 22